Sunday, 30 October 2011

sy x tdo lg la... (^__^)

x leh tdo sbb keje bnyak sgt!!!!

mini projek.. mini projek....
lai2... sapa mau beli mini projek sy....
oppssss...
bukan beli... tp tlong siap kan...


sy x tdo sbb bnyak sgt asgmnt yg x beres lg la...
geram2......
minggu depan nk alik.. tp satu pun x beres lg...



lectre kata"minggu depan antar sume skali...
errrkkkk...
sume!!!!
ok2... dlm hati ckp.. "x ok la puan....."
ngan pamphlet yg x siap lg.... adoiii aiii...
(btul kew sy eje pamphlet)
biaq p la (^_^)


tp kan..pelik!!!!
dlm ngah bz2 nk wat asigment pun...
hati ni masih sempat rndu kan "Dia"...

hakhakhak....
nk alik melaka lg la teringat2 kat dia....
sudah2... jgn nk mulakan....
jiwang kamoo tu farah oiiiiii.....
(>_<)

awk yg disana...
sy ada satu lagu untuk awk....
*yeaaa... mood gatai mai dh nie...

*wahai insan yg disana..
mungkin sja kau dgr..
melewati semesta ini...
aku smpaikan...
begitu ingin berbagi2 mendgrkan hasrat di jiwa...
ohhh tuhan pertemukan aku...
sebelum hati nya beku.....

ckup2....
ala... ada rindu x semesti nya ada cinta.... tp kalo
ada cinta semestinya ada rndu....

so... sy hnya rndukan dia jew...
x kata cinta kan!!!!

*wahai cik hati ku yg gatai...
ntah naper en.otak merasakan..
ada rama2 yg berterbangan dgn
bahagia di dalam kamoo..

yeaaa..en.otak...
sy sgt bahagia setiap kali mnyebut nama nya!!!!
sy akan berdebar setiap kali terpndng gmbar nya!!!!

adakah sy telah jatuh cinta pada nya
wahai cik badan... cik nama .. dan en.otak..
jwab la soalan sy nie!!!!

oppsssss....
izinkan aku berkata sesuatu padamu
wahai cik hati!!!!
bukan kata2 tp nasihat buatmu..
agar kau tidak leka dan terlupa!!!!!


cik hati!!!!
kamoo terlupa yek...
ari tu kamoo dh berjnji bahawa...
antara kamoo dan dia x kan wujudnya apa2 perasaan...
kamoo x mau rosak kan hubungn kamoo dan dia...




kamoo mahu dia mnjdi abg kamoo
seperti mana dia mahu kamoo jd adik nya....
cik hati beringat sebelum terkena...
mncegah itu lebih baik dr merawat!!!!!


jgn gara2 seorang lelaki kamoo...
merana!!!!
lupa ke kamoo gara2 seorg lelaki...
kamoo hmpir merosak kan cik iman kamoo!!!!
kamoo lupa untuk menyebut nama pencipta kamoo!!! 
kamoo sering persoal kan nape kamoo diuji sebegitu!!!
kamoo sering berkata adkah kamoo x layak bercinta!!!
setiap hari kamoo mnangis mengingati dia!!!!

kamoo hmpir melupakan pencipta kamoo!!!
hari2 kamoo memnggil nama nya!!!
hari2 kamoo penuh ngan kelukaan!!!


setiap kali sedar dri tdo...
kamoo akn menangis smbil bertnya...
naper kamoo harus terjaga!!!!
kamoo berkta kamoo x mau bgun!!!
kamoo mau sentiasa berjmpa ngan dia!!!
walau x dpt di alam nyata...
ckup wat kamoo berjmpa dia di alam 
mimpi mu itu!!!!!
kamoo membuatkan ibu mu....
menangis kerana sedih melihat keadaan dri mu!!!!

waktu tu aku rasa kau terlalu bodoh cik hati!!!!
apa yg kau pndng pada si syah tu.....
dia x layak wat kamoo!!!
tiada apa yg nk dibnggakan dgn dia!!!!
dia seorg lelaki "TIN KOSONG"


bukan nya aku melarang kamoo untuk bercinta..
wahai cik hati....
cuma aku mau kamoo beringat!!!
takut kamoo merana lg!!!!
kejar la ilmu dan cita2 kamoo dlu..
baru la fkir kan soal cinta!!!



skrng aku tau naper kamoo tolak yg "tu"...
mesti sebab hati kamoo pada si dia tu kan...
jgn cintakan dia tau...
sbb dia x cintakan kamoo!!!!

aku x mau kamoo terus sakit cik hati!!!!!!
aku takut ti aku juga turut terkena tempias nya!!!!

ok la cik hati dh mlm nie...
aku penat la....
yela sehrian memerah otak untuk taip coding2 nie...
sbtu2 cmnie pun aku dikerah untuk ke klas..
bersama kalian!!!!
penat tau!!!
so
jom tdo...
sok pg kita nk mengadap pencipta kita....
takut terlewat plak...
terlewat bleh terima lg..
tp tkut terlepas berjmpa dgn NYA
mcm2 doa kita nk minta kat DIA...
kalo aku...
aku mau minta agar kau melupakan si dia tu....
ckup2 la ingat dia..
anggap dia cam abg jew k... (^__^)

jmpa sok tau cik hati... 
tu pun kalo kita sume di pnjngkn umur!!!!

sincerely,
EN.OTAK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA