Friday 18 November 2011

risau......

mlm nie aku berbual dgn si dia.....
ntah naper perasaan risau mnjalar dlm hati ini...
bukan risau tentang perasaan dia..
tp risau tntng 
perbezaan negeri kelahiran kami berdua...
dia di pntai timur... aku di selatan


mampu kah aku memahami bahasa nya...
dia pasti x punya mslah....
untuk menyesuaikan dri nya..
dgn keluarga ku......
risau!!!!
yea...
perasaan itu hadir...
tika dgr perbualan dia dan sahabt nya....


aku jd terkesima....
aku x mampu memahami tiap
patah perktaan nya....
apa yg harus aku lakukan seandainya...
aku dan dia ditakdrkan bersama....
adakah aku mampu untuk membwa
driku ini ke dlam keluarga nya...


menikahi nya.. sama la seperti aku..
menikahi keluarganya,,,,
yeaaaa... dia mengaku yg dia...
mnyukai dri ku....
walaupun dia kedengaran malu2...
tp...
adakah ckup ngan pengakuan itu...
aku yakin yg dia akan mnjdi milik ku....
ntah naper...
semakin lma berbual dgn nya....
semakin bnyak perasaan risau yg wujud...


hati nie rasa x sedap...
ntah naper la dgn hati nie...
duhai cik hati jgn berkelakuan begini...
kau sendri mengakui nya...
bhwa kau telah menyukai nya....


sebenrnya aku sgt takut kehlngan dia...
aku sgt3 takut seandainya aku 
perlu kehilngan dia....
aku akui aku memng syg kan dia...
nape perasaan syg aku pada nya 
terlalu cepat hadir....


risau kalau2 kerana keterujaan ini...
aku bakal kehilngan nya....
Ya ALLAH... aku takut untuk kehilngan nya....
ntah naper...
takut seandainya KAU tarik kembali cahaya
yg telah KAU beri kepada ku...
takut seandainya kebahagian ini KAU tarik
dari ku.....
takut kalo2 KAU hnya meminjamkan dia untukku...
takut seandainya....
dia hnya dihadirkan untuk ku dlam waktu yg
singkat shaja....

Ya ALLAH.. aku x tau nk luahkan pada siapa...
hnya pada MU aku memohon pertolongan...
tolong hilangkan perasaan risau 
dan takut ini....
namun Ya ALLAH...
seandainya... hubungan ini x KAU restui...
leraikan la ia secepat mungkin....
agar aku x terluka di kemudian hari...
agar aku kuat untuk mnghadapi
dugaan MU itu...


Seandainya KAU benar2 merestui hubungan..
kami ini.... 
aku Memohon pada MU..
agar kau mmberkati dan 
berila kami kekuatan menghadapi segala
kesukaran.. segala kesulitan...
dan pnjng kan la jodoh kami hinga
ke SYURGA MU YA ALLAH......


awak... 
ntah naper perasaan risau itu hadir....
sy harap awk menyayangi sy sepenuh hati
awk......
harapan sy agar apa yg kita berdua
hajati tercapai.....
semakin mengenali awk..
sy semakin takut untuk mendekati awk...
takut kalo2
sy bakal kehilngan awk....
awk...
sy syg awk..
percaya la... hnya awk di hati sy 
tika dan saat ini.... (^_^)





sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA