Sunday 20 November 2011

study...........(~__~)

pening nya kepala beta nie...
mana dayang2 nie....
x reti kew nk urut kepala beta nie....

eikkk...
sejak bila plak aku jd raja nie..
opppssss...
sori... terperasan la plak!!!


giler ar.....
rasa mcm nk tercabut kepala nie....
nk ngadap 3 paper jew lg...
rasa cam nk ngadap 10 paper lol!!!!
x snggup laaaaaaaaa....
mama... adik nk alik...... =(


mengapakah
sem nie bnyak sgt paper????
kenapa lmbat sgt balik????
geram nyaaaaaaaaa..
hate this situation....


tp bila fkir balik...
biar susah skrng...
senang kemudian hari..
ti bila naik AKJ...
kau juga yg akan tersenyum...
insyallah.. sem nie... aku
nk genggam AKJ....
tp kalo x dpat pun xper...
masih target 3.00 ke atas tau...
dh 2 sem aku dpat 3.00 ke atas...



so.. sem nie aku nk fight gler3.... 
itu jnji aku pada parents n fmily aku...
also pada my mr.kecik.....

thnks pada fmily yg bg sokongan...
dn..
mr kecik yg tlg teman tiap2 mlm.....


insyallah aku akan bwk kejyaan yg cemerlang
wat sume n pasti nya wat dri aku....


sem lepas mengajar aku 
tntng sesuatu perkara....
jd sem ni aku akan hati2....
perkara tu x kan terulang lg...

pesanan pada manusia itu....
*kau dpat hnya 0.02 jew lebih pada aku...
pas tu kau belagak cam apa kan...
patut la kau beria2 call aku mlm 
keluar nya result tu...
kau lebih 0.02 jew la derrrrr...
cara kau ckp ngan aku mlm tu...
cam la kau dpat result gmpak....
smpai biler aku ingat perangai kau tu....
aku akan buktikan sem nie kau jatuh....
sorry tu say...
ayat nmpak jahat....
ok...
sorry2.... kejam sgt ayat nie kan...
so..
aku ubah jd...
kau x kan jatuh.. 
tp...
kau akan duduk bawah aku.....
kau akan jd kerusi...
aku akan duduk atas kau....
ingat bnda nie wahaii budak
tutttttttttttttt.. (^_^)


sorry to my follower...
sbb sy jhat sgt mlm nie...
tp
tu la kenyataan nya....
sy sedih tau...
sy bersusah payah ajar dia...
tp 
bila dia berjaya no thnks pun tau....
at least ckp la thnks pada sy...
nie trus lupa...
yg the best tu...
dia belagak plak..
pada org yg ajar dia nie.....
tiba2 ari tu dia cri sy...
nk final dia ajak sy stdy skali...
sori la weh..
u can go to hell !!!!!!!!!!!



kamoo ingat la...
kamoo x kan sentiasa berada diatas...
sy takut2 ti kalo satu hari..
kamoo akan melutut pada sy...
dan waktu
tu mungkin sy..
x kenal siapa kamoo lg...
kamoo akan jd hina di mata sy.....



arrghhhh...
stop2...
stop thinking about something
will make u angry....
bak kata mr kecik...
jgn marah2 ti cepat tua...
ceria selalu..
awet muda....
nk smbung stdy la...
bye.. aslmkm....


sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA