Friday, 23 December 2011

cik hati sy

tuhan tolong lembutkan 
hati dia...
untuk terima ku seadanya...
kerna ku x snggup..
kerna ku x mampu..
hidup tnpa dia di sisiku... 
(~__~)


andai hati ini..
mampu ku keluarkan...
pasti ia terlihat...
sedang kosong....
tiada isi di dalam nya...

yg ada mungkin
kesan yg parut....
menunjuk kan bhawa
ia pernah terluka satu 
masa dlu...

risau kalo2 parut
itu akan berdarah kmbali
seandainya ia berdarah
mampu kah ia pulih semula..
adakah org yg ingin
membasuh luka itu..
atau 
ia pulih dgn sendri nya....


dia telah mnjwb entry sy
yg lalu...
katanya bohong la jika
dia mampu melupakan
bekas kekasihnya 100%..
namun dia mngakui
bahawa hatinya hnya sygkan sy..
antara dia dan bekas 
kekasihnya x de apa2...
perasaan dia pada sy
syg dan kasih....

adakah sy puas ngan jwpan itu...
ntah la....
sy x nak pnjngkan lg hal nie...
walau di hati masih rasa.....
x tau rasa apa kat hati nie...

mcm mana sy ngan dia???
naper tiba2 rasa lain???
naper tiba2 kami jd kekok???
dia 
atau 
sy 
yg kekok???

biar la...
yea....
biar la..
waktu yg menentukan segala nya...
bila difikirkan semula.....
lumrah dlm percintaan...
ada pasang dan surutnya....
ada turun dan naik nya.....


cume perkra ini terjwb juga
di hati nya ada sy...
seperti mana di hati ini
hnya punya dia.... 

 cik hati sy..
jgn cepat melatah k...
kalo rasa x puas hati
apa2.. terus ckp jew
pada cik abg tu....
x yah sedih2 + nangis2 bagai...
smpai mata pun cam pnda dh....
sebaik dia x tau yg 
kamoo menangis... (^_^)


NOTA comel :
thnks sgt2
pada my budak kecik...
sbb dia x cepat melatah
mcm sy.....
dan selesaikan
hal nie dgn cara baik....
pntas.. cepat dan betul..
hehehe.... =P

dia juga jelaskan
semua nya pada sy...
walau dihati masih 
ada bekas2 sedih...
tp
sy bljar untuk x nk
pnjngkan hal nie lg...
nk bljar jd lebih matang...
kalo dh dia jodoh sy....
x kan lari dia dikejar...
hehehe.... =P
(^__^)


sincerely,
ADEQTOINKTOINK

4 comments:

ZF said...

jangan dikenang masa yang lalu kadang2 ia menyakitkan hati....

aku ingin kau tahu said...

@ZF : btul juga tu.... insyallah kami akan tutu buku lama dan buka buku baru... (^__^)

ZF said...

think positive k...

aku ingin kau tahu said...

@ZF : insyallah... doakan sy dan dia bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat kami k... (^_^)

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA