Tuesday 19 June 2012

ALHAMDULILLAH.... (^_^)

YA ALLAH...
terima kasih diatas pemberianMU ini...

Secara RASMI nya...
keputusan peperiksaan akhir
telah keluar
dan saya sekali lagi mendapat 3.65
secara automatik melayakkan
saya untuk mendapat....
ANUGERAH KETUA JABATAN....
*kalau di Universiti ia
dipanggil anugerah Dekan*

tiada kata2 yang dapat diungkapkan...
nak menangis pun air mata degil nak keluar
*ketegaq piang toi na !!!!


apa2 pun....
saya bersyukur ke hadrat illahi...
'Thanks' ALLAH....

semua ini rezeki dari ALLAH...
sekalipun saya berusaha namun
seandainya DIA tidak mengizinkan
saya tetap juga tak dapat 
keputusan seperti itu....
TERIMA KASIH ALLAH....
HANYA KAU YANG MENGETAHUI
SEGALA NYA....

thanks ALLAH


NOTA comel : 
Berjanji akan cuba dpat kan 
lagi 3 pointer ke atas.... (^_^)


sincerely
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA