Thursday 5 September 2013

Demam 2

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum



SABAR!! Ayat yang paling sesuai untuk situasi hari ni. Begitulah susahnya bila kita bekerja dengan orang.
Sadis.. Sedih… Susah rasanya berhadapan dengan manusia yang penting kan diri sendiri. Dah la orang demam dia tak bagi cuti, lepas tu suruh orang datang keja petang. Ok yang tu boleh terima lagi lah.. Tapi bila orang datang dia tak percaya plak kita demam. Kau ingat aku main2 ke makcik!!!  Takpelah ALLAH belum nak bagi korang dua ni demam sampai berguling-guling.
Kalau tak sebab aku ni bosan duk umah tak adanya aku ni nak bekerja. Mak Bapak Aku pun tak bagi aku kerja sebab diorang kata diorang mampu nak sara hidup aku lah.. Setakat tempat kecik macam tu pun nak “act” sangat!!
Dah la arini  tak jumpa admire. Lagi lah tak de mood nak kerja dan lagi bertambah demam la jadinya!!!


NOTA comel :
Wujud lagi yek manusia yang tak berperasaan macam ni
kat dunia ni!!
Dunia sekarang makin kejam..
HATE THIS FEELING!!
Sincerely,
ADEQTOINKTOINK


No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA