Saturday, 1 October 2011

Rindu Itu Hadir Sendri....


*tiba2 mata sy pedih la pg nie...
sy tgk kat cermin... sy ingtkn.. sy slah pkai contact lens...
rupa2 nya.....
sy nmpak bulu mata sy jatuh....
sy terus teringtkan awk....
adakah perasaan rndu sy pada awk berbalas...
adakah awk di selatan turut merasakan rndu sy yg di utara nie...
(?________?)

one day i ask my mum.... why we miss someone....
my mum will say... coz ALLAH give us that feelings......
but....
did that person also miss us.....
ermmm.... adik.. when we thinking of someone...
usually that person also thinking about us....
but...
when we miss that person....
doesn't mean he or she will miss us.....

tu la mukadimah untuk tajuk entry kali nie...
arinie pagi2 bngun sy dh ingat kat awak...
adakah awk yg jauh di sana tu turut ingat kan sy....
(^___^) 

semlam ada yg tnya sy.... naper sy x cuba dapt kan awk...
mama sy ckap.. x perlu ikut ckp budak tu..
dia lelaki senang la....
kalo x dpat yg tu cri plak yg lain.... 
lg pun mama kata kawan sy tu mungkin x rasa...
apa yg sy rasa pada awk...  antara kita terikat dgn..
persahabatan yg kuat...... dan ...
kasih syg seperti..adik beradik.....
jd mama ckap x perlu la nk luah kan perasaan pada awk...

kalo awk suka kan sy...
awk sendri yg luahkan pada sy....
kalo x maknanya x la....

seandainya sy dn awk ada jodoh...
sy lari ke benua mana pun... sy tetap awk yg punya...
tp...
seandainya awk dan sy x de apa2 jodoh...
sy depan mata pun awk x kan suka kan....
mcm skrng... hehehe... =P

sy rndu kan awk....tp... untuk aper
perasaan tu wujud....
sebab awk x rasa cm tu pun pada sy....

pg semalam.. waktu sy buka fb..
nmpak awk like entry yg...
sy ceritakan tentng awk tu....
sy terkejut sgt2... dlm fikiran sy kata...
awk bca kew x?? cerita tu....
kalo awk baca mesti awk tau sy cerita tntang awk.....
puas sy fkir.. awk baca kew x....
xxxxxxx kowt.... 


tp... tiba2...
sy dpat rasa awk baca.... sbb awk comment status sy kat fb pun....
mcm perli2 sy.... mcm nak kenakan sy.. mcm nak gelak kan sy....



awk... sy tau awk x suka sy...
but i just want u to respect my feeling towards u.....
yeaaa.. sy tau awk x syg kat sy...
tp please.... jgn gelak kan sy... 
mungkin awk x pernah rasa bertepuk sebelah tgn..


jgn rasa bangga bila sy ckp sy suka awk...
mana tau 1 hari ALLAh mnterbalik kan keadaan..
awk suka kan sy....
tp waktu tu sy dh xde lg di sisi awk..
mungkin dh jd hak org lain... atau pun..
mungkin dh tiada lngsung di dunia nie....




kawan sy selalu tnya sy...
kenapa kau suka dia??
adakah saat kau susah dia sentiasa ada dismping kau ???
adkah dia benar2 mnjaga kau???
adakah dia selalu ambil berat tntg kau???

adakah dia benar2 syg + melayan kau ngan ikhlas??
siapa kau di mata dia???? 
cmner kau bleh kata dia pun syg kan kau...
sedangkan aku x pernah tgk dia tnya keadaan...
 kau susah atau senang kat cnie????




awk..
saat kwn sy tnya soalan tu..
sy hnya mampu terdiam...
yea... awk x pernah sentiasa ada saat sy susah...
(sy ingt lg.. masa sem 1.. awk biar kan jew sy blik melaka
sorang2...sy seksa waktu tu awk..
sbb sy x pernah naik bas... tu la.. kali
pertama sy naik bas....
sy hanya harapkan awk sorang jew waktu tu....
tp awk biarkan je sy....)


yeaaa.... awk x pernah jaga sy 
( cume skali jew awk ada bg sy ubat waktu sy demam)

awk x pernah ambil berat pada sy...
sy x tau awk ikhlas x berkwn ngan sy...
(sebab sy takut belakang sy... awk mengata
sy cmner awk pernah mengata gurl tu depan sy)


awk x pernah tnya keadaan sy di sini...
yeaa.. awk.. sy x tau..... siapa sy..dimata awk... 

benar la kata shbat sy...kata nya....
jgn menyimpan perasaan pada awk....
takut kesudahannya sy yg akan kecewa...

awk...
jika di beri pilihan sy...
nak jd yg teristimewa pada dri awk...
pada hati awk... dan dlam hidup awk...
tp seandainya sy disuruh memilih antara syg sy sebagai kwan
atau sebagai abg atau sebagai kekasih...
sy akan pilih awk...
sebagai kawan dan abg untuk sy...
sy rela x dpat awk...
dr putus nya ikatan kita sebagai kwn....



siapa sy dalam hidup awk.....




sincerely
ADEQTOINKTOINK





No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA