Saturday, 1 October 2011

~ Sy Hnya Perlukan Yg Sederhana Jew ~hehehe....... (^__^)

yeaaaaa... 
tajuk entry kali nie..... mcm best....
sy mencri kawan + suami...
yg serba sederhana tau......
hahaahaha...
ayat kawn leh time lg... tp ayat suami tu x leh time...
(nampak sgt gatai nak kawin la nie kan... =P)

adakah kamoo yg sedang baca nie...
  • seorg yg simple + baik +jujur....
  • bleh di percayai + x cerewet....
  • bleh terima pendpat dan gurauan dan lawak org lain.....
  • bukan kaya sgt + x over + suka gelak + suka bercakp...
  • mampu menerima dri sy seadanya + memahami sy....
  • mempercayai sy + sanggup bersusah senang bersama sy.....
  • x sombong + x suka tikam blkng kawan (nie pling important tau)..... 
jika anda ada perkara di atas... anda...
sgt layak menjdi shabt sy.... nie la....
antara cri2 sahabt yg sy cri.... (^__^)

kawan.... yg susah bersama sukar di cari.... yg suka melihat kita jatuh mudah jew untuk di cari...


jom tgk cri2 suami pilihan sy  plak... hehehe... =P
adakah lelaki yg di luar sana dan yg sedang membaca nie....
  • seorg yg beriman + yg mampu membimbing sy dan anak2 kita kelak...
  • yg mampu memberi sy dan anak2 kita didikan agama... 
  • yg mencintai dan menyayangi sy kerana dgn izin nya ALLAH....
  • yg mencintai + menyayngi sy bukan kerana nafsu....
  • hormat pada sy dan fmily sy + mampu menerima dri sy nie seadanya....
  • simple + jujur + penyayang....
  • seorg yg bekerja tetap + x cerewet...
  • bukan kaya sgt + bukan miskin sgt...
  •  setia (bukan yg pasang ramai skandal k)....
  • suka buat lawak (yg cerdik k bukan lawak bodoh....
  • mampu membuat sy tersenyum...
  • sanggup bersama sy di saat sy susah dan senang.... (^__^)

ok kita ke ciri2 yg basic plak k... heheh... =P

  • anda mesti la seorg yg x perasan hensem dan comel....
  • yg sedap hati dan mata memandang( makan hati kalo hensem sgt nie)...
  •  seorg yg tinggal dan bekerja di sekitar selatan (kl..n9..melaka..johor)...
  • seorg yg suka senyum (bukan gila k)
  • tinggi dari sy + ada lesung pipit (hnya di pipi jew k.. )
  • umur anda mesti tua 3 thun dan selebih nya dr sy (lelaki yg tua 3 thun ke atas.. matang skit )
  • anda mesti kena ada jnggut.. (oppsss.. janggut bukan jambang tau)..

adakah anda ada cri2 tersebut... kalo ada... sila
hubungi 014------- hehehe... =P
yg x de bleh tlg cri kan untuk sy k...  =P
sy ingin kamoo mnjadi suami sy hingga ke akhir hayat kita berdua k... (^__^)


walaupun x yakin untuk dpat suami y ada cri2 tersebut....
tp insyallah akan cuba cri k... hehe... =P
that's all from today...

sincerely
ADEQTOINKTOINK

2 comments:

maya anis said...

wow..siap ade list lgi..caiyk2 laa kak

aku ingin kau tahu said...

huhuhu...
harus la....
nama pun nk cri yg terbaik kan...
sy yakin kamoo pun ada list nya la...
hehehe... :P

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA