Tuesday, 22 November 2011

Semoga Hati Ini Tabah!!!!!

aslmkm sume....
hati sy sedang sakit!!!!
semoga ALLAH memberi sy
kekuatan dan ketabahan 
menghadapi kerenah seorg hmba NYA itu.....



YA ALLAH....
Kenapa sy kenal ngan dia..
kdng2 rasa mnyesal berbaik ngan dia...

AWk...
naper suka wat muka cam tu...
bukan nk ckp la...
kwn2 + lectre sendri pernah
tertnya2 naper awk suka
wat muka cam tu.....
even x suka atau bnci.. atau 
mnyampah ngan sy....
x perlu wat muka cam tu....



tau x setiap kali tgk
muka dia cam tu..
sy bnyak beristigfar...
sbb hati sy sakit...
bila kata awk x gentleman awk marah...
tp 
itu la kenyataan nya,....
bnda kecik nk besar2 kan..
tlg jd LELAKI!!!!!!


YA ALLAH tabahkan la hati
hamba mu ini YA ALLAH...


semlm masa nk jwb final..
ALLAH jew tau hati sy...
dia ada depan mata sy...
dh la xtgur..
senyum pun x...
pndang pun dia x sudi...
siap wat muka lg tu.....

masa tu sy sbr lagi..
sbb anggap dia mungkin 
stress nk exam...
tp yg x leh blah tu...
dh abis exam tu...
dia bercakp ngan owg sekeliling dia...
tp
ngan sy x ckp lngsung.....



masa tu..
sabar sy dh x de....
dlm hati tuhan jew yg tau...
mcm mana sy maki dia...
siap rasa nk tumbuk lg......


mesti korang ingat sy jelez kan???
SUMPAH atas NAMA ALLAH....
sebesar kuman pun x jelez....
ngan dia......

tahniah sy ucapkan pada dia...
dia dh berjaya wat sy sakit hati
ngan perangai dia..
mungkin dia yg nak mcm nie...
tahniah juga kat sy sebab
snggup berkwan ngan dia...
snggup than ngan kerenah dia...



kalo sy tau cmnie jd nya....
confirm sy x kan suh dia
belikan tiket untuk sy...
dan sy x kan balik ngan dia!!!!!!!



sebelum nie pun...
sy leh blik sendri...
sy bleh jew berdikari...
sy ingat sy terima tawarn 
 nk alik ngan dia....
supaya ada owg jaga sy....
tp..
kalo dh perangai camnie....
baik x payah.....


YA ALLAH...
naper lah KAU
mnganugerahkan aku...
kawan yg sebegini...
kawan yg x kenal erti kawan....



YA ALLAH...
sakit nya aku bila KAU 
jd kan dia kawan aku.....
hati ini jd sakit....

semoga KAU buka kan lah..
pintu hati nya agar berubah
mnjadi manusia yg sebenar...
dan..
semoga KAU beri lah 
blasan yg setimpal ke atas nya...
agar selepas ini dia lebih menghargai
erti sebuah persahabatan...


*Semoga KAU perkenan kan la
doa Hamba mu ini YA ALLAH....
Doa org yg di zalimi seperti sy biasa
termakbul....

*maybe kalo sy mati baru dia
tau nk hargai sy kowt....
ok...
kau doa la bnyak2...
supaya aku mati...
tp x tau la kalo aku mati kau lg suka...
anyway....
kalo kau x sudi nk kwn ngan aku...
aku seribu kali x sudi la...
aku bukan nk berlagak..
tp 
aku nk ingatkan kau....
dpat x kau cri kawan yg selama ini
snggup tlg kau dr segi kewangan...
aku nk tgk kau leh cri x pegnti aku....
semoga dpat!!!!
hahahahahahaha...
(gelak JHAT!!!)

sincerely,
ADEQTOINKTOINK.

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA