Monday 12 December 2011

YA ALLAH..... Aku bersyukur dengan Anugerah yang KAU berikan....

smlm waktu sy tgh duduk2...
smbil borak2 ngan fmily...
tiba2 sy dpat msg dr my BFF 
(tiqah musyuk + gedik )
hehehe..... =P
*sorry jah... aku kutuk kau... hahaha... =P



dia tnya sy...
dh check result final ke lom???
sy jwb x lg.... dh bleh check kew???
dia kata.... boleh.... dia dh check....
dia punya sume lulus....
sy tnya nk check kat ner???
dia kata tgk link kat fb....
aiyyyyyoooooo....
tiba2 jantung sy berdegup dgn kencng....
rasa nk pitam...
rasa nk pengsan.....




dgn sepantas kilat....
sy pun on laptop....
then on fb plak...
thn nmpak link terus tekan...
dia suh masuk kan no matrik n no ic...
sy pun masuk kan.....
*smbil masuk jntung mcm nk pecah...
jari terketar2... mulut asyik selawat jew.....
asyik sebut ya allah ya allah.....





RESULT pun keluar.....
mula2 tgk nama.....
*ok betul... (^_^)
terus tgk sebelah kanan result...
*alhamdulillah... sume lulus...
x yah repeat....

then tgk pointer...
*YA ALLAH.... betul kew mata aku tgk nie...
puas gosok2 mata nie....
erk... setitis air mata jatuh...
mnjerit nama mama n angah....
mama dtg peluk n ckp tahniah adik....
aku dpat 3.65....
dpat Anugerah Ketua Jabatan (AKJ)....
anugerah yg selama nie aku idamkan....
*x sia2 stdy smpai kul 6pg....
heheheh..... =P


seperti jnji ku pada fmily...
insyallah... akan blnja mereka mkn...
dan jnjiku pada ALLAH... akan
berpuasa nazar selama 2 hari.... (^__^)


YA ALLAH... hnya KAU yg nmpak...
kesusahan aku selama nie....
KAU menguji aku saat aku mnjawb
kertas peperiksaan pertama....
KAU berikan aku demam yg teruk....
sehingga aku hmpir putus asa...
rasa lemah...
saat tu hnya KAU dan family aku jew...
tempat aku meluahkan kesakitan....



Terima Kasih YA ALLAH....
atas anugerah MU ini...
YA ALLAH semoga aku tidak punya perasaan riak
dan terlalu bngga...
semoga sem-sem akan dtg...
aku akan lebih berusaha....
insyallah!!!!....



NOTA comel : 
cik abg si budak kecik tu pun gmbira ngan keputusan sy....
dia sama2 excited cam saya.. 
thnks my lovely bucuk... 
sbb sudi teman kan sy sepnjng minggu exam.... 
kesian kat budak kecik nie...
tiap2 mlm tgu sy stdy...
kalo sy stdy smpai kul 6 pg... 
dia pun ikut skali... sy syg kamoo selalu....
rndu kamoo selalu.... (^___^)


sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA