Sunday, 26 August 2012

KU Bertanya.......................................

adakah diri ku kau tak perlu lagi...
adakah cinta ku kau tak perlu lagi..
adakah dirimu dah berubah hati terhadap diri ku...
adakah insan lain bertakhta di hatimu...
hingga kan diri mu merubah cintamu...
manakah janji mu yang kau beri dulu...
kepada diriku....

kau pernah berkata...
cintamu adalah...
selama-lama nya....
bulan menjadi saksi pada malam itu...
kau kata....
kau cinta......

kiranya diri ku kau  tak perlu lagi...
simpan lah kenangan cinta kita di hati..
walupun sukar ku... aku kali  ini...
biarlah ku pergi...
maaf kan lah aku bertanya....
(~__~)


Pernah dengar tak lagu kat atas nie...
lagu yg menyentuh hati 
*Hati orang yg 'single' cam saya......

lama tak update blog
sgt sibuk..... 
sy ingin mengisyhtiharkan bahawa...
sy telah pun SOLO aka SINGLE!!!!!!!!!!!!!!


Saya REDHA dgn ketentuan NYA...
sebab DIA lebih tau segala2 nya...
siapa saya untuk menentang Ketentuan DIA....
DIA telah merancng segala2 nya 
sejak say adalam perut mak saya lagi...


benar JODOH itu perlu di cari...
tapi jika sering terluka kelak perasaan 
ingin mencari itu akan hilang...
akan pudar...
diganti dengan perasaan PUTUS ASA....


masih ingat ex saya..
beliau dah pun bertunang..
hebat nya hati seorg lelaki...
senang bertukar ganti..
sedang saya selama 2tahun
masih mncri pengganti dri nya.....

benar dalam tempoh 2tahun nie...
saya ada juga bercinta...
tapi dia tiada gantinya....
dia tetap dihati...
tiada yg boleh mengatasi drinya...

kuasa ALLAH itu memng hebat...
walaupun sy terluka namun rezeki 
saya dalam pelajaran tidak pernah putus...
gara2 terluka memberi inspirasi untuk saya
mencapai kejayaan...
(^_^)





walaumacam mana pun
saya tetap mendoakan kebahagiaan dia
semoga kekal hingga je jinjang pelamin
dan semoga kekal hingga ke syurga NYA...


NOTA comel :
Moga KAU pertemukan aku
dan pasanganku yg benar2 sekufu denganku...
sekufu dari segi pelajaran nya.. dari segi pekerjaan nya...
semoga pasanganku itu seorang yang beriman
dan beramal soleh padaMU...
menghormati diriku dan keluargaku...
AAMIIN.... (^_^)


Sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA