Monday 8 October 2012

Buku Log... Please be nice to me!!!!!!

Kepala Beta sangat sakit.....
gara-gara si buku log ni...

dia telah menyakitkan kepala beta yang comel ini...
* erkk.. rasa macam raja la plak *

Buku log ini dicipta untuk orang
yang buat final project...
apabila berjumpa bersama 'supervisor'
perlu bawa buku log ini bersama.....
untuk dicop dan di 'comment'
oleh beliau....

masalahnya di sini...
apabila setiap kali berjumpa
dengan beliau saya tidak 
membawa buku log ini
sebab saya terlupa... (^_^)
* saya sedang TIPU anda...
saya bukan terlupa tapi saya malas
nak bawa sebab saya tak tulis
apa2 sebelum jumpa beliau...
hahahahaha... =P *

Sekarang ni
padan muka saya sebab saya 
perlu siapkan buku log ini....
* kepala sudah ting tong ini...
tidak tahu mahu kelentong apakah
di dalam buku log ini *

kepada warga di luar sana
tolong la saya buat buku log ni
ia perlu ditulis di dalam bahasa english...
* I sangat clever speaking London tau 
tapi saja nak kinta tolong you all =P *


Nampak tak keikhlasan saya diatas...
nampak tak macam mana muka
saya ketika melaksanakan
buku log ini...
sangat comel kan.. ~~(-.-)~~(-.-)~~
* yess.... so cute like want to give
leg and hand *


NOTA comel :
kepada diri sendiri dan kawan separtner sy
cik nur atiqah binti sobri a.k.a miss o'corner...
* memang dia bagi aku kaki dan tangan la 
kalau dia berjaya baca blog ni.. 
hahahahaha.... *
tolong jangan buat kerja
di saat2 akhir...
sebab menyusahkan diri sendiri 
dan mesti
Encik Hassan tak suka kan..
* betul tak encik *
kami jumpa encik minggu depan tau....
boleh kan.... mesti boleh nya...
kami kan anak 'supervisor' kesayangan encik....
hahahaha... =P


sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA