Saturday 6 October 2012

Final Project vs Final Exam

sakit sakit..
semua nya bulan depan...
semuanya bulan 11...
*kehidupan pelajar kadang2 penat juga*


Assalamualaikum..
first entry untuk bulan 10...
lama juga memendam kan 
dan 
merendamkan blog ni dalam laptop..
*tak ku punya masa untuk
menjenguknya... *

Final Project insyallah akan
dibentangkan pada 
5,6,7,8 haribulan 11 tahun 2012..
tajuk final project saya adalah..
*Tempahan Batu Nisan secara Online*
Takut??
Terkejut???

tak perlu takut dan terkejut...
sebab kita semua akan guna benda ni
juga satu hari nanti...

nanti kalau saya dah 
'launch' kan dalam
laman web..
sudi2 la menjenguk nya tau....
sekadar berkongsi pendapat tak salah kan...

Final Exam pun bulan 11 juga..
tarikh nya berbelas kot..
tak 'confirm' lagi...
cuma perlu bersiap sedia...

Raya haji bulan 10 kan...
nak cuti...
nak balik melaka...
*rasanya raya haji tak masuk dalam
tajuk kan...
hahahahaha,.... =P *

Apa2 pun harapan saya agar
kawan2 dan sayang2 saya ni
tolong doakan agar saya berjaya
dalam Final Project dan Final Exam tau....
Insyallah.. Aamiin.. (^_^)

NOTA comel :

Bila tengok 'project' rasa macam nak
buka nota yang pensyarah bagi...
bila tengok nota..
rasa nak buat 'project'
alahaiiii
keliru nya rasa dihatiku ini...
*last2 buka blog*
hahahahha... =P


sincerely,
ADEQTOINTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA