Sunday 16 September 2012

Wonderland Sudah!!! Legoland Belum!!!!!!!

Assalamualaikum... untung la orang johor... dapat pergi Legoland... menyampahnya....
*awal2 bicara dah nak cari gaduh dengan orang Johor...
hehehe... =P *


sayang2 semua
mesti dah dengar cerita tentang Legoland 
yang dibuka pada 15 September 2012
secara rasminya di JOHOR..
*saja aku meng'Caps lock' kan
tulisan johor tu... 
sebab sakit hati....
hahahaha... =P *

niat dihati memang nak kesana
tapi tidak berkesempatan...
sebab harga tiket nya
membuatkan saya rasa tercekik
lantas pengsan bangun pengsan
semula kerana saya hanya la seorang 
pelajar yang hidup menggunakan
duit PTPTN... --->
RM140 untuk dewasa...
memang balik2 perlis 
teruih ceq makan nasi + kicap je la woiiiiii
 hahahahaha... =P
*tapi saya 'omey2' macam 
baby pun tak boleh kurang ke abang yang
'hencem' yang duduk kat kaunter... ---> 'hencem' ke??? *

TETAPI!!!!!!!!!!!
kalau berbicara soal wonderland di MELAKA
saya boleh  kembang dan kempiskan hidung
sebab gua dah pergi la beb...
*MOOD : berlagak2...  hahahaha... =P *

bangga jadi anak melaka...
*tiba2 je la kan*

tak nak cakap banyak..
jom skodeng gambar LegoLand dan Wonderland...   

Pintu masuk WonderLand
Carpet Terbang 'the BEST' -> Wonderland


Pintu masuk LegoLand --> Benci je tengok.. ~_~" nak masuk... ~_~
ni kalau naik memang 'confirm' bergegar Johor dengar saya menjerit

NOTA comel :
ok.. tu sahaja sesi luahan
perasaan geram dan menyampah
sebab tak dapat pergi legoland..
mama cakap dia nak support je tiket tu
tapi masalah tak ada masa
juga nak ke sana...
tak apa la..
ada rezeki nanti tetap kesana juga...
Insyallah... (^_^)

*kepada orang JOHOR yang
handsome2.. kacak2.. cantik2.. pretty2
comel2.. cute2.. manis2..
bawok le teman ke LegoLand tu...
teman teringin nak ke sana... 
hahahahhaha... =P *

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA