Thursday 25 July 2013

Admire 1


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum

Kalau kita admire kat seseorang, kita tak perlu ada rasa kasih pada dirinya, cukup lah cuma perasaan suka padanya. SUKA dan CINTA adalah satu perasaan yang sangat berbeza. Kadang-kadang kita manusia biasa ni memang susah nak bezakan makna  antara SUKA dan CINTA.
Cakap pasal admire ni mengingatkan saya pada seseorang yang saya admire, dia tak tahu dan tak akan tahu serta tak perlu tahu. Lagipun dia dh ada pilihan hatinya sendiri. *Mungkin la kot*.
Lagipun saya ni tak pernah tegur dia, Cuma pernah bertukar senyuman je. Tak mungkin dengan bertukar senyuman dia boleh suka saya kan.
Tapi, saya rasa happy walaupun sekadar jadi admire dia sahaja.

NOTA comel :
Sungguh dunia ni pelik dan bertambah pelik bila kita
ada perasaan pada seseorang yang tak suka dekat kita dan yang tak kenal kita!!


Sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA