Wednesday 24 July 2013

Saya Tunggu Dia :')

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum

Aku masih menunggu panggilan atau sms dari Dia. Mak kata berhenti lah dari mengharapkan kehadirannya, Jangan ditunggu pada yang tak sudi. Tapi aku tetap rasa nak tunggu. Ibarat menunggu bulan jatuh ke riba. itulah situasi yang sedang aku lalui sekarang. I just want him to know that i miss him and still waiting for him.

Mak kata kalau Dia masih diam dan tak hubungi aku langsung, aku kena tinggalkan Dia dan lupakan Dia. Masalahnya sanggup ke aku?? Bayangkan segala sms dan wechat Dia aku tak pernah buang. 
*GILA!!! aku tak pernah jadi seGILA ni. seriously!!

OK stop sampai sni.. DAAAAAAAAA... 

NOTA comel :
aku akan tunggu Dia!! 
aku harap penantian ini memberikan 
hasil yang membahagiakan aku.. :')

sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA