Saturday 31 August 2013

Admire 3

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum


TANGGAL 31 BULAN LAPAN 57 merdeka merdeka tetaplah merdeka ia pasti menjadi sejarah
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN semua.

Jasad sudah bebas dan pastikan akal fikiran juga sudah bebas dan tidak dijajah oleh Negara barat!!
After 1month, saya masih admire dia!!! Apakah ini??? Pening sudehhhhhh… Masih meminati dia secara diam!! Saya jumpa admire saya. Saya ternampak dia. He has a sweet smile!! Bila dia tersenyum saya jadi terkaku seketika. Sayang nya senyuman itu telah diberikan pada kawannya… hahahaha… :p


NOTA comel :
Bila jumpa yang handsome tak solat pulak.
Bila jumpa yang tinggi tak solat pulak.
Bila jumpa yang bermisai dan berjanggut tak solat dan tak bekerja tetap pulak.
Bila jumpa yang bekerja tetap tak bersolat pulak.
Bila jumpa yang bersolat tak bekerja tetap pulak.
*Sesungguhnya untuk mendapat yang terbaik itu perlu lah kita berusaha,
berdoa kepada ALLAH dan bertawakal lah kepada NYA.

Sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA