Tuesday 3 September 2013

Admire 4

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum

Saya JUMPA DIA harini!!!!!!! Subhanallah indahnya ciptaan ALLAH.. Manis nya tengok dia senyum dan kali ni dia betul-betul senyum dengan saya.. Siap angkat tangan lagi.. Hebatnya senyuman dia sehingga kan bila dia tersenyum saya jadi tak mampu berkata-kata… Terbaikkkkkkk…
Aduhaii rasa macam bukan admire je ni.. macam dah JATUH CINTA je rasanya… huhuhu… :P

NOTA comel :
Merah Pipi Ini, Saat Ku Lihat Dirinya,
Mungkinkah Ini Yang Dinamakan CINTA.
Malu Hati Ini, Saat Ku Tatap Wajahmu,
Mungkinkah Ini Yang Dinamakan CINTA.
Tapi Ku Malu Tuk Mengatakan Pada Dirinya,
Oh Tuhan Tolong Aku Sampaikan Pesan Ini Padanya,
Agar Dia Tahu Bahawa Kini AKU JATUH CINTA.
Oh Tuhan Bantu Aku Temukanm Cara Tuk Mendapatkan Dia,
Kerna KINI KU TELAH JATUH CINTA.
-Afgan (Pesan CINTA)-

Sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA