Monday 2 September 2013

Saya tukar keje la… :P

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum

Thanks sebab baca blog ni. Kalau tak ada yang baca pun tak apa
Keletihan yang amat, jadi saya Cuma nak bagi tahu yang saya
dah pun bertukar kerjaya daripada seorang GURU TUISYEN kepada GURU TADIKA.
Jenuh weh melayan kerenah budak-budak ni. Yang kuat Melalak Lain, Yang menangis tak berhenti-henti lain, Yang ajak main lain… Arghhhhhhhh pening kepala.. Ini ler rupanya orang tak ada adik.. Menggelabah layan budak-budak!!!
So, doakan saya terus Berjaya dalam kerjaya saya dan mampu memberi mak ayah rasa duit saya… hehehehe… J


NOTA comel :
apa pun yang kita nak lakukan tolonglah dapatkan
restu daripada MAK dan AYAH kita.
dan kalau dah dapat rezeki lebih tu kita kongsikan
sama-sama dengan Mak AYAH kita serta
kongsikan dengan orang-orang yang memerlukannya…

Sincerely,
ADEQTOINKTOINK



No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA