Thursday 12 September 2013

Admire 5


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum

Ok yek semua, sejak jadi cikgu tadika ni rasa macam taka da life la bila malam sebabnya bila jam tunjuk pukul 9:00 malam je, mata mesti minta tutup. Minggu ni masuk kul 7:30 pagi dan balik 5:30 petang. Rasanya kalau masuk macam ni lagi elok kot.. Boleh balik awal..
*Hehe.. Aku memang tak mahu balik lambat.. Penat + Mengantuk*

Lagipun suka masuk cepat ni sebab dapat tengok mr.admire a.k.a mr. manis pergi kerja. Dia selalu pergi kerja tepat jam 7:40 atau 7:50 pagi..  Tapi nak kata nampak dia hari-hari tu tak juga lah. Buat masa ni cerita paling HOT adalah pada hari ni. Dia pergi kerja saya jumpa, dia balik kerja pun saya jumpa dia..

ALAHAIIIIIIIIIIII, 
Aku sudah jatuh cinta padanya, disebalik helmet pun nampak kemanisan wajahnya. Dia senyum saya balas, dia angkat tangan saya tak angkat tapi saya angkat-angkat mata dengan dia dan saya rasa saya bagi dia satu senyuman yang cukup manissssssssssss…

Tiap hari makin bertambah rasa suka pada dirinya… Aduhaii bagaimana ni???
Tapi tadi waktu dia angkat tangan ternampak dia pegang PHONE!!
Mungkin dia dah ada yang punya..
Seriously hati rasa terkilan dan terkecewa sedikit la.. *
Sikit je tau*
*Come on lah, kamu cuma admire dia je, please jangan lebih-lebih*

Pada saya tu hak peribadi dia kan, so terpulang lah kalau dia memang sudah ada yang punya. Saya diberi kesempatan untuk kenal dia dan diberi peluang untuk suka + admire dia pun dah cukup buat saya. Saya tekad dalam hati, saya akan lupakan dia atau buang dia dari jadi admire saya, bila dia dah kahwin atau saya yang dah kahwin. Tapi sejujurnya buat masa ni saya dah RESERVED kan HATI saya untuk dia walaupun dia tak tahu. Cerita pasal dia tak akan berakhir selagi dia tak kahwin dan saya pun tak kahwin lagi, So i akan buat u allss muntah baca pasal dia… hehehe… :P

NOTA comel :
This song just for him.. J

Ku Mencintaimu Lebih Dari Apa Pun,
Meskipun Tiada Satu Orang Pun Tahu,
Ku Mencintaimu Sedalam-Dalam Hatiku,
MEskipun ENGKAU Hanya Kekasih GElapku….
Ungu – Kekasih Gelapku

Sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA