Monday 9 September 2013

Birthday ayah


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum

9/9/2013  Genap 57 tahun usia HERO HATI saya... :)
SELAMAT HARI LAHIR BUAT HERO HATI SAYA  Hj Mohd Arshad Bin Hj Sulong. Semoga panjang umur dan murah rezeki selalu. Tak akan ada HERO lain yang boleh gantikan tempat ayah dihati adik. Ayah lah WIRA untuk kami, HERO hati kami dan pastinya WALI untuk adik dan angah.. :') Kami Sayang Ayah Sangat2..
Rasanya hampir 3 tahun tak dapat sambut birthday dengan ayah sebab tercampak kat perlis menghabiskan diploma saya… Sambutan yang agak simple sebab tak ramai yang ada kat rumah. Isi rumah cuma saya, ayah dan emak. Jadinya cuma makan KFC + Secret Recipe je… Kek secret tu pun beli 3 slice je.. malas nak beli yang besar2 sebab sapa yang nak makan. Kalau slice ni boleh beli satu2 dan mcam2 perasa..

NOTA comel :
Hari ini kan, saya kan ternampak kan..
admire saya tu kan, dia kan curi-curi cari saya tau,
dia ternampak kereta saya di tadika
lepas tu kan saya Nampak dia cari saya
dalam tadika..
* Comel la awak ni admire.. Malu Tapi Mahu eh… hehe.. :P *

Sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA