Friday, 19 October 2012

ALLAH bersama SAYA

Assalamualaikum semua....
semakin hari semakin penat...

sebab masa semakin suntuk...
* suntuk nk VIVA final project *

beberapa hari yang lalu saya buka facebook
tiba2 saya ternampak satu status nie...
membuatkan saya tersenyum
dan saya rasa semangat
ni la status seorang hamba ALLAH itu.... -----> Jangan pedulikan kata-kata negatif dari orang lain.anggap sebagai satu ujian... Allah sentiasa bersama orang yang sabar ♥♥


best kan ayat dia....
betul cakap dia nie....
biar lah apa orang nak cakap 
tentang kita....
lagipun nak kisah apa..
bukan diorang dan mak bapak
diorang yang bagi kita makan dan pakai...
sebaliknya ibu dan ayah kita yang bersusah 
payah sediakan semua nya
asalkan dapat tengok kita senang....


so.. kita kena lah bahagiakan ibu dan ayah kita...
kena banggakan diorang...
buat diorang gembira selalu....
kita kena berbakti pada diorang..
jadi anak yang solehah dan soleh... (^_^)


sejak saya baca status tu.. saya jadi macam
orang yang dah takde perasaan...
sebab saya dah malas nak
fikir apa yang orang cakap soal saya...
* Mulut manusia tak boleh tutup...
kalau tempayan senang je *



Alhamdulillah...
bila jadi macam tu..
saya rasa lebih tenang...
dan saya yakin ALLAH bersama SAYA...
DIA tak akan tinggalkan saya....
DIA sentiasa di sisi saya....


mungkin DIA bagi ujian macam ni
supaya saya lebih rapat.. dekat dan ingat DIA selalu...
DIA tak suka saya lupakan DIA...
DIA mesti sayangkan saya kan....
sebab tu dia bagi saya ujian... (^_^)


kata mak saya...
ujian itu akan mematangkan
seseorang....
ujian akan buat kita
semakin cekal menghadapi hari2 yang mendatang....

DIA tidak akan melupakan saya jika saya tidak lupakan DIA...



NOTA comel :

Kelam kabut sebab siapkan final project....
smbil jantung gementar menanti hari VIVA...
doakan kejayaan saya....
(^_^)


sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA