Thursday, 18 October 2012

Impian SAYA

Assalamualaikum...
Hari nie nak cakap apa impian saya
pada ketika dan saat ini...
*Bukan pada masa akan datang tau*

saya nak sangat cepat2 habis kan sem ni
saya dah tak sabar nak tinggalkan perlis...
dan bila tiba waktu tu
saya akan  buang semua kenangan di sini...
saya tak mahu bawa pulang walau
satu pun kenangan disini...
* melainkan kenangan terindah sy
bersama kawan rapat saya *


Kalau boleh saya
tak nak ingat yang saya pernah belajar 
di perlis...
saya nak tinggalkan tempat yang
banyak berikan kelukaan pada saya...
* walau dalam masa yang sama
ia beri saya kekuatan dan kematangan dalam
diri dan hidup saya *


Saya sangat tak sabar untuk
menunggu tarikh 24/11/2012...
insyallah pada tarikh itu...
saya akan terus pulang ke Melaka
dan hari itu akan menjadi sejarah dimana
akan ada manusia yang bakal saya 'delete' dan 'remove'
dari hidup saya...
* nampak tak bahasa IT saya telah keluar *

orang yang jadi 'Virus' dalam
hidup kita kena la di kuarantin kan
itu yang akan selamat kan diri kita...

tapi paling over si jah kwn i tu la...
14/11/2012 nak blah dari sini...
dia pun nak lupakan semua nya juga..
hahahahahaha... =P
* tapi final muka 17 la jah oiii*



NOTA comel :
itu lah impian saya pada ketika dan saat ini...
memang saya akui..
negeri ini banyak memberi kenangan..
pengajaran dalam hidup....
ajar saya supaya lebih berhati2 memilih sahabat....
tapi
saya tetap nak tutup buku negeri PERLIS ini...
saya harap saya tidak akan
kembali ke sini lagi...


sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA