Sunday, 21 October 2012

HIM !!!!

Assalamualaikum semua.....
weeehuuuuuuuuu.....

buat2 sistem tiba2 rasa nak taip entry nie...


baru2 nie buka fb.....
tiba2 ternampak one of my friend update his status...
* awat aku speaking.. hahahaha... *

ntah kenapa timbul rasa nak komen status dia...
selalu tengok je status dia....
yela.. kita dah tak sama tempat belajar lagi...
jadi rasa malu tu timbul la....

Nama dia MEGAT MOHAMMAD FAZWAN
nama ayah dia saya tak ingat dan sangat2 lupa..
*maaf yek megat.. ejaan nama pun tak pasti
betul ke tak *

lama nya tak jumpa dia.. windu nya titew kat dia... 
*ayat yang macam nak bagi kaki dan tangan*


teringat kembali masa mula2 jumpa dia kat poli...
masa sem 1 saya penolong kelas....
* saja nk bgtau... nak berlagak skit.... --> kau hado?? 
hahahaha.... =P *



agak rapat masa kat poli...
tapi sejak dia pindah dan masuk form 6..
kami mula terpisah..
mula2 berpisah selalu juga kat fb...
tapi bila masing2 sibuk.. kami....
jadi macam renggang la tiba2....
pastu saya rasa macam
tak boleh nak rapat... sebab malu... awuuuwwwww... >..<
* sebenarnya takut dia tak kenal saya lagi *



bila bertegur ni..
tau la sekarang dia dah masuk UUM...
* dia degree kita diploma.. lagi rasa sadis... =( *

megat..
dah jadi pelajar IPTA nie..
kena kuat dan kena belajar rajin2 tau...
jadi pelajar IPTA ni
banyak cabaran dan dugaan..
make your parents proud of you..
(^_^)
* nampak tak macam bagus je kan saya
menasihati dia... macam senior dia plak..
hahahahaha... *

sempat tukar phone number...
yela.. haritu abang dan angah
belikan handphone baru... jadi semua nombor
yang tak simpan dalam sim.. hilong la....
* nampak tak permainan kat situ...
nak berlagak lagi... kita ada handphone baru.... =P *



masa komen status tu rasa macam
nak delete balik komen tu
sebab takut dia tidak mengenali saya lagi....
tapi tengok2 dia replay..
dan dia balas dengan selamba...
maknanya...
dia masih kenal saya lagi...

yela bukan apa...
kawan kita yang pernah bertepuk tampar pun
kadang2 dah tak kenal kita...
inikan pula kawan yang
hanya kenal tak sampai satu sem....
* kalau dia tak kenal hari tu juga deactive fb.. hahahaha... sbb malu..... *


tak kisah la apa pun...

harapan saya..
semoga persahabatan yang dulu terpisah..
kembali terjalin...
* sekarang sambung balik persahabatan nie tau... (^_^) *




nak masukkan gambar dia pun tak de..
jadi saya
masukkan ini je la..
*pakai paint je.. sadis weh *

thanks for be my friend MMF --> Megat Mohammad Fazwan...


NOTA  comel :

Mencari kawan itu mudah..
Mengukir persahabatan itu susah....
Untuk mendapat kawan ketawa beribu..
kawan menangis satu pun belum tentu ada...

tarikh 14 oktober 2012..
persahabatan kembali terjalin...
hope our friendship will never end!!!!
(^_^)

* To My Beloved Friend ---> Nur Atiqah Binti Sobri
saya nak bagitahu yang kami berkawan je la..
bukan bercinta....
jangan fitnah.... tapi kalau mulut ang masin..
nasib la... hahahahaha..... =P *

sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA