Sunday 20 January 2013

Rindu

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..
Assalamualaikum semua... (^_^)


fuhhhhhhhh fuhhhhhhh fuhhhhhhhhh
*Tiup sarang labah2 katanya...*

Alhamdulillah... Masih Bernafas didunia yang Indah ini. Awal-awal cerita dah tiup sarang labah-labah...
*apahal nya aku ni ".."*
Ini bermakna blog ini sudah lama tidak Beta jenguk2. Last entry was on 21 October 2012. Now we are in January 2013. Lama tak lama la kan....

Antara sebab-sebab terindah kenapa sudah lama blog ini ditinggalkan adalah kerana sangat- sangat sibukkkkkkkkkkkkk...Mana dengan final project,final exam,cuti sem,dan praktikal. So kehidupan waktu itu sangat la AWESOME!! sampaikan dunia maya ku dilupakan begitu sahaja....
*Hanya Facebook dan Twitter saja dapat dijengah....*

Apa-apa pun ingin aku nyatakan disini yang aku sekarang dah tinggal di Putrajaya, sebab aku dah mula praktikal di jabatan ...................... *opsss... tak mau bagitahu la maaf yek*

Alhamdulillah.. bila dengar saja dah praktikal ini bermakna result final exam semester lepas sudah lulus semuanya. Berkat usaha dan doa ibu bapa serta keluarga. keseluruhan result dari semester 1 sehingga semester 5 juga sangat memuaskan..
*Alhamdulillah.. thanks ALLAH *

Bila berada di putrajaya ini mengajar aku erti kerinduan kepada Warga Perlis a.k.a kawan-kawan kelas aku. Percaya atau tidak aku sangat-sangat merindui mereka. Tapi yang lebih tepat adalah aku sangat rindu untuk masuk kelas, belajar, kelas habis awal, lecturer kursus dan macam- macam lagi.
*bila masuk zaman praktikal a.k.a bekerja ini, semua yang diatas tak dapat lagi dilaksanakan.. T_T *

oklah. tak mahu bercerita banyak, ini antara memori yang sempat dikutip sebelum pulang ke Melaka
dan sekaligus menetap ke Putrajaya.

all of this memories i got from our last dinner at Kuala Perlis, Perlis Indera Kayangan

Best Friend Forever


Our friendsip will never ending!!



kegilaan kami akan menyerlah bila bersama!!!

Love both of you!!

My classmate!



NOTA comel :
Tamat sudah perjalanan di Perlis.. Mula kan hidup baru di tahun baru bersama azam baru.. :)

sincerely,
ADEQTOINKTOINK



No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA