Wednesday, 17 October 2012

Jika Tak suka jangan baca

Assalamualaikum semua...

Nak Tanya la.. kenapa terlahir nya sebuah "blog" itu....
sebab.. tuan punya blog....
seperti saya dan anda2 semua...
nak berkongsi cerita... rasa.. suka.. dan.. duka...
kepada pembaca kan...

So kepada pembaca sekalian...
kalau rasa tak nak baca...
tak payah la baca....

pasal entry yang sebelum ni...
* malas nak sebut tajuk entry tu *
ada plak yang tiba2 naik angin...
siapa anda...
tiba2 melenting...
memihaknya anda pada dia....
dah la tak tunjuk identiti  diri tu...
ke anda terasa dengan apa yang saya tulis...
oppsssss...
* terTUDUH la plak * hahahahaha <-- gelak jahat!!!!


Wahai makhluk yang tidak
ku ketahui nama mu itu...
ini blog 
FARAH NABILA a.k.a ADEQTOINKTOINK
yang punya la syg...
kalau masih tak yakin ini saya punya blog
boleh baca tajuk di atas...
anda masih belum terlambat untuk membaca...
sebabnya ALLAH masih bagi anda mata untuk melihat..

Oleh yang demikian...
suka hati makcik.. pakcik..
datuk datin.. saya la 
nak tulis apa dalam blog nie....
kalau rasa tak suka boleh BERAMBUS...

bukan menghalau..
tapi di alu2 kan untuk
pergi dari blog yang serba sederhana
dan sgt LEKEH nie...

tapi selekeh2 mana pun blog  nie
saya tetap sayang dia..
jadi kepada kamoo.. kamoo dan kamoo
kalau rasa tak suka tolong jangan baca satu pun
entry aku nie...
because I HATE YOU SO MUCH...
please NOTED the CAPSLOCK word!!!!
Thank you (^_^


NOTA comel :

boleh komen blog orang tapi
jangan buat orang benci dengan kau la..



sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA