Sunday, 16 September 2012

KAMI Anak Jati Perlis... Melaka... Kuala Lumpur

Hari : pada hari selasa
Masa : 3.00 petang
Lokasi : dewan kuliah....

*ketika menunggu pensyarah datang*

sangat bosan dalam dewan kuliah.....
*sebab kami tak tahu kelas pukul 3.30petang
kami pun datang lah pukul 3.00petang..
setengah jam yang ada tidak di persiakan...*

'Snap2' la...
kami kan retisss..
wink..wink.. >_<

Dari kiri anak jati Perlis... anak jati Melaka.... anak jati Kuala lumpur

dari kiri atiqah.. nabila ... farahin....
 Gambar di atas telah diambil lama
tapi lambat di 'upload'...
kerana kesibukan lalu lintas..
*hahahaha...
segala kesulitan amat dikesali..
wihuuuuuuuuuu.. ~_~' *
 ini lah shabat yg bersama
di saat susah dan senang...
kepala kami bertiga sangat giler2...
saya sayang kat 'mika' ni ketat...
muaaaahhhhhhh
diorang selalu buat saya tersenyum...
-kadang2 sakit hati juga....-
-kadang2 benci juga tengok muka diorang ni-
-kadang2 perangai diorang
rasa macam nak bagi kaki dan tangan...-

*ni kalau diorang baca
memang saya la yang dapat kaki dan tangan
mungkin bersama kuku sekali...
hahahaha... =P *

berbeza asal usul kelahiran
bukan penghalang mencipta persahabatan...
dulu tak rapat sangat.. lama2 makin intim..
*oppsss.. rasa lain la ayat ni...
hahahaha... =P *


rasanya untuk entry kali ni
tak ada apa pun nak cerita...
sekadar suka2 je...
banyak lagi gambar yang di 'snap'
tapi cukup la masuk kan 2 je..
bahan bukti...
*hahahaha...
tak ada motif langsung
gelak ni kan.. ~_~' *

NOTA comel :

siapa pun mereka..
dari mana asal usul mereka..
seandainya dia membawa kebaikan
dalam hidup kamu..
bersahabat la dengan nya...
kelak kamu sendiri akan
peroleh kebaikan dalam diri kamu...
(^_^)


sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA