Tuesday 12 February 2013

MELBOURNE !!!!


Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Assalamualaikum 

yeah yeah yeah yeah saya nak ke Melbourne!!! Jom siapa nak ikut saya ke melbourne, saya akan bawa anda terbang kesana dengan kadar yang percuma iaitu di dalam MIMPI saya..
*hahahahahahaha... Kena BOHONG!!! ceq sendiri pun takdak duit, cam mana nak bawa ampa sama*

MELBOURNE itulah impian saya sejak dari kecil, kalau orang sebut MELBOURNE or AUSTRALIA mata saya yang tak berapa nak sepet ini akan jadi luas dan besar!!! aneh dan pelik tetapi benar itu adalah impian yang dari dulu disimpan rapat-rapat. Kalau dan bernikah nak HoneyMoon kesana lah!!!
*Sweet-sweet gitu*

Sebenarnya saya suka sangat dengan Koala Bear dan Kanggaroo.. Itukan binatang yang ada di melbourne saja. Malaysia ada ke?? erk?? *krik krik krik*

oleh kerana tak pernah jejak kaki mahupun tangan di MELBOURNE maka dengan ini saya mengisytiharkan bahawa gambar- gambar yang bakal ditayangkan adalah sumber dari Encik GOOGLE.

Baiklah, cukup-cukup sudah, cukup sampai disini saja, biar lah gambar yang menceritakan segalanya.. :)

MELBOURNE city

KOALA tomey

ALOLOLOLO.. Nak PELUK MEREKA

MUMMY OR DADDY kanggaroo??

give me ONE!!!!

NOTA comel :
Saya akan pastikan suatu hari nanti saya tetap akan jejak kan kaki ke MELBOURNE!!!
walau bukan hadir ketika honeymoon mungkin saya ketika itu adalah wakil pelajar dari Malaysia yang belajar dan menetap di melbourne!!!
*Chaiyok-Chaiyok, Fighting*



sincerely,
ADEQTOINKTOINK

No comments:

what date is today?????? =D

SekadaR UntuK HalwA MatA

Ikhlaslah menjadi diri sendiri agar hidup
penuh dengan ketenangan dan keamanan. .....

Hidup tanpa pegangan ibarat buih-buih sabun.... bila-bila masa ia akan pecah.

SekadaR UntuK HalwA TelingA